dinsdag 6 november 2012

Save the Children

Gelukkig, het gaat steeds beter met mijn schouder.
Heel voorzichtig ben ik al weer kleine stukjes aan het haken.
Dank jullie wel voor de lieve berichtjes!

***

Ik wil meteen jullie aandacht vragen voor het volgende!
Twee jaar geleden deed ik mee aan  een actie van "Save The Children".
Er werden heel veel mutsjes gebreid (en door mij gehaakt!)
voor pasgeboren baby's in India.


Nu is er weer zo'n actie gestart voor kinderen in Centraal-Azie!
Ga eens kijken bij:

click >>> SAVE THE CHILDREN 

En lees vooral de

 click>>> VEELGESTELDE VRAGEN 
goed, zodat ik al die vragen zelf niet hoef te beantwoorden.

Mag ik jullie vragen om mee te doen?
De mutsjes kunnen tot eind februari 2013 worden opgestuurd, dus je hebt echt tijd genoeg.

Ik heb nog een patroon op mijn blog van een gehaakt mutsje voor pasgeborenen:

click>>> PATROON 

Wil je het mutsje wat groter maken, dan kan je nog 1 of 2 (of 3?) toeren meerderen na toer 8.

Dank je wel!

Photobucket